این پست مخاطب خاص دارد!


Just Me And God

ابجیای گلم سلام!ازونجایی که فقط شما ادرس این وبو دارین میخوام چنتا نصیحت که نه چند نکته که خودم تا این جای زندگیم بهشون رسیدمو بهتون بگم!

اول اینکه همیشه با خودتون روراست باشین!به درونتون بنگرین!ادمی که با خودش روراست نیست و خودشو خوب نمیشناسه قادر به انجام هیج کاری نیس!

دوم اینکه هیجوقت موقعیت خودتونو به خاطر دیگران به خصوص اونایی که لایق گذشت نیستن به خطر نندازین!این یه تجربه است!یه قول دکتر شریعتی که میگه:دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست،اسراف محبت است!منم میگم:هیچوقت با کسی که لیاقتتونو نداره دوس نشین!

 سوم اینکه توکاراتون همیشه و اول از همه به خدا توکل داشته باشین!وقتایی میشه ادم کسیو پیدا نمیکنه تا باهاش حرف بزنه اون لحظه ها لحظه هایین که خدا میخواد به سمتش برین!اون منتظر شماس تا دستتونو به سمتش دراز کنین!پس هیچوقت خدارو فراموش نکنین!

چهارم اینکه هاچوقت خودتونو فدای اتفاقاتی که تو زندگی تون میفته نکنین!اتفاقات خیلی تلخی که ممکنه حتی فکرکردن بهشون شمارو از پا دربیاره!اینو همیشه تو ذهنتون بسپرین که این مشکلات همگی امتحان خداست!پس صبور باشید و توکل کنید!

پنجم اینکه برای خوبی کردن در حق کسی اول اون طرفو بشناسین بعد اونو یاری بدید!اینو از ته دلم میگم1چون خودتونم میدونین که چه ضربه ای خوردم!هرچند از وسعت اتیشی که ازین حرفا تو دلم نشسته خبر ندارین!اینو میگم تا برای شمام درس عبرت بشه که نشناخته نخواین کسیو از منجلابی که خود اون شخص واسه خودش بوجود اورده نجات بدین!تحمل تهمت و نارو و توهین دوست خیلی سخته هر چند حل شده باشه!اما من همیشه میگم دل ادمی مثل شیشه میمونه اگه بشکنه دیگه مثل اول نمیشه!میشه با چسب و مرهم دوباره قطعاتشو به هم وصل کرد اما هیچوقت مثل روز اولش نمیشه!

هرچند چیزای خیلی مهم دیگه ایم هست اما فعلا به همینا اکتفا میکنم.امیدوارم فهمیده باشین که چی میگم!

دوستتون دارم!

فعلا بای بای!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:,ساعت 23:42 توسط alone girl| |


Power By: LoxBlog.Com